poniedziałek, 15 sierpnia 2011

Metamorfoza kolorowa-miss10.

Przed- Podoba mi się makijaż, włosy i oczy... Delikatnie, no okej. Na Twoim miejscu zmieniłabym brwi i usta, nie cierpię ich i doll wygląda jakby była zła...
Po- Zrobiłam niebiesko-liliowy makijaż. Zauważyłam, że nie gustujesz w malowaniu rzęs, dlatego pomalowałam tylko z wierzchu.:) Pozbyłam się pieprzyka i dałam Ci taką letnią fryzurę.
Myślę, że się podoba.:) Skomentujesz?

sobota, 2 lipca 2011

Metamorfoza Kate-Tunstall.

Przed- Nie mam jakiś większych zastrzeżeń, prócz tego, że ciut za dużo pudru.;p Twoje oczy.... takie kocie. mrr.;p Makijaż ładny, aczkolwiek zbyt nudny. Nie no, ale lalka jest w porządku.
Po- Czarno, fioletowo, niebieski makijaż. Wyszło nawet, nawet, choć przyznam, że ciężko było; nie umiem malować tych oczu. Mniej pudru i nie malowałam ust szminką. Pieprzyka zostawiłam i dałam te włosy (z tego co zauważyłam, to je lubisz). :)
Ocenka- 5/6. ;]

Metamorfoza Cytrynka_12. (3)

Przed- ślicznie, wdzięcznie, dziewczęco. Wszystko czego wymaga się od dollki.;> Części twarzy są dobre, włosy z kwiatkiem i makijaż też. Co tu dużo mówić? ;)) Mi się podoba.
Po-Delikatny, ognisty makijaż. Użyłam tylko pogrubiającej maskary i dwóch eyelinerów. trochę błyszczyka na ustach i powiewna fryzura.
Ocenka 5/6. :)

środa, 29 czerwca 2011

Metamorfoza ....Demi....

Przed- Pięknie ! Jejku, strasznie mi się Twoja doll podoba.;DD Nie będę się wysławiać, bo nie wiem co napisać.;D
Po- Przyznam nieskromnie, że makijaż wyszedł mi zajebiście ! Myślę, że Tobie też się spodoba.;))
Ocenka- 6/6 !! I sobie też daję 6/6.;P

Metamorfoza Loca_camille.

Witojcie. Postanowiłam, dawać też ocenki to metamorfoz.; > Myślę, że się to spodoba.;P

Przed- Ładnie, delikatnie. Części twarzy dobrane bardzo dobrze.... no, nie mam się czego czepiać.;))
Po-Ja również zrobiłam doll delikatnie i subtelnie.;> Róż i zieleń pięknie ze sobą komponują.;D Okularki dla ozdoby i wyszło, jak wyszło.;))
Ocenka 5/6.;33

środa, 8 czerwca 2011

Metamorfoza wiki3363.

Przed- Podoba mi się makijaż.:) Pasuje do kolczyków. Części twarzy dobrane dobrze. Włosy mi się tu nie podobają.;/ A kolor w szczególności.;/
Po- Wszystko jasne.:) Prosty, ale ładny makijaż (sory, ale nie umiem tych oczu malować), fajowe włosy i kolczyki.;d No nie wiem, mi się podoba.<33

Myślę, że się podoba.:) Skomentujesz?

poniedziałek, 6 czerwca 2011

Metamorfoza estera8.

Przed- Bardzo ładnie, skromnie. Makijaż śliczny ! Niby taki zwykły, bo użyłaś tylko jednego cienia, ale nałożyłaś go tak równiutko.^.-Części twarzy dobrane dobrze. Włosy wraz z kolorkiem dobrane świetnie.;d
Po-Makijaż wyszedł mi jak widać nierówno.;/ Ale tyle się z nim męczyłam, że uległam mu.;/ Jakby nie patrzeć to wyszedł mi bardzo ładnie.;) Fiolet,błękit, biel i bordo.;d Eyeliner, kredka tylko na dole i tusze. Dałam Ci tę fryzurkę z kucykiem, gdyż jest śliczna !

Myślę, że się podoba.;) Skomentujesz?