Przed- Nie mam jakiś większych zastrzeżeń, prócz tego, że ciut za dużo pudru.;p Twoje oczy.... takie kocie. mrr.;p Makijaż ładny, aczkolwiek zbyt nudny. Nie no, ale lalka jest w porządku.
Po- Czarno, fioletowo, niebieski makijaż. Wyszło nawet, nawet, choć przyznam, że ciężko było; nie umiem malować tych oczu. Mniej pudru i nie malowałam ust szminką. Pieprzyka zostawiłam i dałam te włosy (z tego co zauważyłam, to je lubisz). :)
Ocenka- 5/6. ;]

Tak , rzeczywiście lubię te włosy. Sama mam takie xd B. ładna metamorfoza.
OdpowiedzUsuń