Przed- Błagam! Nie zakładaj tego pseudo makijażu...:( Lalka śliczna.;D
Po-Zrobiłam bardziej kolorowo. Szminka na ustach + błyszczyk = ślicznie. Dałam elegantsze włosy.
Ubraniowa:
Przed- Taka sama sytuacja jak u .impolite.Wszystko pięknie gdyby nie beret.;p Ślicznie.^^
Po-Tak jak widać.:) Mi się bardzo podoba.;pp
Myślę, że się podoba.:) Skomentujesz?


Fajnie :)
OdpowiedzUsuń