wtorek, 5 kwietnia 2011

Metamorfoza natalianm.

Przed-Dziwne... masz kosmetyki i nawet ich nie użyłaś.Okulary fuu, kolczyki też.Za wysoko brwi.Eee... nie za fajnie.
Po-Użyłam kosmetyków, dużo nie zrobiłam,bo masz ich mało.Fryzura elegancka i modna,kokardka dla ozdoby.

Ubraniowa:
Przed-Nie mój styl, ale fajnie.Wszystko do siebie pasuje.
Po-Doll zrobiłam bardziej w moim stylu, czyli tak bardziej elegancko.

1 komentarz: