Przed- Może i ładnie, ale kompletnie nie mój styl............boże, kojarzy mi się z taką dziewczyną z podstawówki.;'''''(( Te włosy! Zrób z nimi coś.;(
Po- Użyłam tylko pogrubiającej maskary, gdyż nie masz cieni, a szkoda.;x Zmieniłam kolor włosów i dałam lalce dłuższe włosy, wyglądają lepiej i są "oryginel". ;p
Myślę, że się podoba.;) Skomentujesz?

Astraaa = Domi_88
OdpowiedzUsuńŁadnie, ale tym razem, to nie mój styl. ;p