Przed- Baaaaaaaardzo ładna lalka.^^ Taka zadbana i wesoła; szkoda tylko, że makijaż zrobiłaś krzywo, ale aż tego nie widać.;33 Lalka bardzo dobra.:D
Po- Jakoś nie miałam weny.:( Wybaczysz? Makijaż jest zwykły; trochę czarnego cienia, fioletowego i różowego.... Przestawiłam pieprzyk i zmieniłam fryzurę na taką o.;pp
Ubraniowa:
Przed- Świetnie.^^
Po- Pobawiłam sie stylami.^^ Elegancka spódnica i top, botki i ta sportowa(?) kurteczka.
Myślę, że się podoba.:) Skomentujesz?


Brak komentarzy:
Prześlij komentarz